Vitajte! Príjemné nakupovanie.
 
 
  Image
Košík: prázdny
Image
Image
Image
 
   
Porovnanie
Image Nemáte do porovnania pridané žiadne produkty.

Image Ako pridať produkt do porovnania?
Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru

Právo na uplatnenie reklamácie.
Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, má kupujúci právo vadu reklamovať. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo v návode na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou.

Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou e-mailom meba@meba.sk, alebo poštou na adrese MEBA a.s. Košická 45, 82108 BRATISLAVA. Reklamovaný tovar je možné doručiť Slovenskou poštou alebo prostredníctvom prepravcu. Súčasťou reklamácie musí byť písomný popis vád, ktoré sú predmetom reklamácie a doklad o kúpe tovaru (dodací list, faktúra, záručný list alebo poštová doručenka).

Zodpovednosť predávajúceho
Predávajúci zodpovedá za to, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti vo všeobecnosti požadované, predávajúcim alebo výrobcom popisované alebo očakávané, že zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom množstve, a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pri použití veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.Každý tovar je pred odoslaním kupujúcemu, kontrolovaný predávajúcim. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.

Predávajúci nezodpovedá za vady ak:
- si kupujúci vadu spôsobil sám,
- kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel,
- pre ktoré bola poskytnutá zľava s ceny tovaru
- ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným   používaním alebo ktoré vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru.
- spôsobené zásahom kupujúceho alebo inej osoby na tovar, alebo jeho súčasť.

O prijatej reklamácií sa kupujúcemu vystaví reklamačný list s uvedením dátumu, kedy sa reklamácia prijala, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol tovar zakúpený, o akú vadu sa jedná a cenu, za akú bol tovar zakúpený. Ak kupujúci reklamuje vadu tovaru, predávajúci reklamáciu riadne preverí a rozhodne o jej vybavení ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní. Predávajúci vybaví reklamáciu maximálne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie ak je potrebné zhodnotenie stavu výrobku výrobcom, príp. dodávateľom alebo znalcom, akreditovanou osobou, skúšobňou a pod.

Lehoty na uplatnenie reklamácií
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim ak na tovare, jeho obale alebo v záručnom liste nie je uvedená záručná doba dlhšia. Ak je reklamácia vybavená opravou, predlžuje sa záručná doba o dobu od uplatnenia reklamácie do dňa, kedy je spotrebiteľ povinný po skončení opravy si tovar prevziať. Ak je reklamácia vybavená výmenou tovaru za tovar nový, plynie nová záručná doba odo dňa, kedy bol tovar odovzdaný, resp. zaslaný kupujúcemu. Ak nie je reklamácia vadného tovaru uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká. Kupujúci bude po vybavení reklamácie informovaný telefonicky alebo e-mailom.

Práva spotrebiteľa
Pri vadách tovaru, ktoré spotrebiteľ v priebehu záručnej doby uplatní, má právo pri odstrániteľných vadách, aby bola vada odstránená bezplatne, riadne a načas.. Pri vadách, ktoré nemožno odstrániť a ktoré bránia riadnemu užívaniu veci, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od kúpi odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny.
Ak je vada odstrániteľná, avšak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave nemôže spotrebiteľ vec riadne užívať, má právo na výmenu veci alebo na vrátenie kúpnej ceny tovaru. Rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu, ktorú nemožno odstrániť má kupujúci aj pri oprave vadného tovaru po lehote 30 dní od uplatnenia reklamácie. Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu veci, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

Vyhľadávanie
Hľadaný výraz:

... v kategóriach:
 
Image Rozšírené vyhľadávanie
  

Košická 39
82101 BRATISLAVA

Tel : 02/55969000, 0905 302 278
e-mail: meba@meba.sk

 

 

     
  | Prihlásenie zákazníka  
  © 2017 nábytok a bytové doplnky, všetky práva vyhradené | Based on: PHP, MySQL | 23.11.2017 - 00:36:47